KP představuje letošní partnery
Čtyři noví reklamní partneři a celá řada dalších dlouhodobých sponzorů se podílejí v letošním ročníku na chodu ženského basketbalového klubu KP Brno.
Mezi úplné "nováčky" patří stavební firma KADLEC-BAU, zaměřující se převážně na průmyslové stavby, administrativní budovy a rodinné domy - více ZDE:www.kadlecbau.cz a městská společnost TEPLÁRNY BRNO, která vyrábí a spolehlivě dodává ekologické teplo a elektrickou energii obyvatelům města Brna již 87 let - více ZDE: www.teplarny.cz, již v koronavirovém období přibyla další stavební společnost SIMOST, která se zabývá komplexními dodávkami stavebních prací a to převážně v dopravním inženýrství a průmyslovém stavitelství - více ZDE: www.simost.cz a klinické laboratoře IFCOR - více ZDE: www.ifcor.cz
Tradičně nejdůležitějším a zásadním partnerem, nejenom našeho oddílu, je v rámci několika sportovních dotačních programů statutární město Brno, které navíc pro příští rok přislíbilo navýšení rozpočtu pro vrcholový i mládežnický sport ve městě Brně. Z veřejné správy jsou to dále Jihomoravský kraj + NSA a v rámci svazové podpory ČBF.
Ze soukromého sektoru patří k hlavním reklamním partnerům zejména český výrobce sportovního vybavení pod značkou JERSEY (více při kliknutí na obrázková loga jednotlivých partnerů), skupina konzervářských společností RAPA BZENEC, EKON, NOVÁK i jejich dodavatelů RC TRADINK a TŘÍSKA, internetový obchod AGA24 i významné stavební firmy s jihomoravskou či brněnskou působností METROSTEV, FIRESTA a PŘEMYSL VESELÝ.
K menším sponzorům patří také pojišťovací společnost GrECo INTERNATIONAL, autobusová doprava HLINĚNSKÝ, sportovní značka PEAK, slatinský autosalon na ulici Řípská AUTOPALACE BRNO, slavkovská správa vlastních a pronajatých nemovitostí KONTRAST, KREMATORIUM ZVÍŘAT BRNO působící v Chrlicích jako první ve východní Evropě, brněnský výrobce společenských oděvů VOLANSKY FASHION, oční studio s komplexními službami SMILEOPTIC, SPORTAREÁL DRUŽSTEVNÍ, BASKET-OBCHOD, Kamil Pochylý - badmintonová hala Kovařovicova + tenis Horova a regenerační kryo studio NÁSKOK v Králově Poli.
K propagačně mediálním partnerům se řadí KAP CZ, TSB, 3SCZ, photo by Titz David, Brněnský Deník, Český rozhlas Brno a rádio BEAT, Atlas-média, TVCOM, TV Brno 1 a Kam za sportem v Brně. Ze svazových jsou to zejména titulární partner ŽBL společnost RENOMIA + výrobce a dodavatel basketbalových míčů MOLTENEN, v rámci sportovní činnosti současný provozovatel městské haly Vodova - městská společnost STAREZ-SPORT. Do přestávkového programu přispívají věcným cenami Chillárna, Jump-park, Fór life & Madaga, Smartlife a medlánecký řemeslný pivovar Moravia, který také tradičně zásobuje oblíbené VIP prostory v bufetu Kénik.
"Všem věrným i novým, malým či velkým partnerům bych chtěl touto cestou moc poděkovat a doufám, že se od všech čtrnácti našich královopolských basketbalových kategorií a zejména od elitního týmu žen dočkáme hezkých sportovních zážitků s dobrými výsledky a pěknou předvedenou hrou," doplnil za vedení KP Brno jednatel, předseda a generální manažer klubu Richard Foltýn a dodal, že každý člen basketbalové komunity "KP BRNO" má u většiny klubových sponzorů nějaký typ zvýhodnění...!!! Stačí se jen zeptat na telefonním čísle 724/835465 (stejné spojení mohou také využít potencionální či noví reklamní partneři).
Kénik - se všemi partnery v zádech DO-TO-HO...!!!